Det bara rullar på...


Är det nån fler än jag som upplever att tiden går fortare nu än förr? Tycker mig minnas att när man gick i skolan så längtade man till onsdag så det skulle bli mitt i veckan och vända mot helg... Nu känns det annorlunda, nu blir det måndag och vips är det fredag. Bra kan man ju tänka men tycker man att veckan går fort så går naturligtvis även helgen i samma rasande tempo.

Förra helgen som var lite längre än en vanlig sprang ju också iväg rätt snabbt och jag lovade ju att göra en summering hur jag lyckades med att strunta i de flesta måsten och göra lite roligare saker i stället. Jag kan väl säga att jag lyckades sådär...men å andra sidan så gör man ju sällan toppnoteringar på nåt område nu för tiden. Möjligen när det gäller att stoppa i sig godsaker. :)

 Här är lite bilder från helgens bravader.

   



Det hann bli lite av varje...

Jag plockade undan vintersakerna.
Vi åkte och köpte en ny cykel åt M.
H körde hejdlöst med snöslungan på baksidan.
Hela familjen tog en cykeltur/promenad i det vackra vädret.
Middag hos svärföräldrarna, gott gott.
Jag hann med att träffa min "bästis" från förr som var hemma på visit. (Bor i Sthlm nu.) Alltid lika trevligt att ses.


__________________________________________________________


Nu har det liksom gått ännu en arbetsvecka och det är helg igen, helt otroligt.
Har jobbat idag men tre timmar går fort så det var ingen match.
När jag kom hem fick jag besök av världens bästa brevbärare plus att min äldsta syster också tittade förbi, trevligt trevligt.

Ska avsluta detta inlägg med en liten bildtävling. Superfint pris utlovas till den som gissar rätt. :)



Vad är detta eller rättare sagt...vad VAR detta?

LEDTRÅD:  Dom började på Ö och var köpt i Birsta.

Väntar med spänning på några riktigt kvalificerande gissningar, tänk till nu.

LYCKA TILL!


Ingela



 


Kommentarer
Postat av: Ylva

Enkelt enkelt Ingela!! Första tanken var ju självklart ÖDLOR!! Köpt i Birsta , kan det va nå annat?? Sen slog det mej..ja ja..känner ju karl´n din..så då får min högst kvalificerade gissning som kommer att leda till första pris bli ÖLBURKAR!

Trots att jag nu inte har någon som helst tävlingsinstinkt så kommer jag inte att acceptera något annat svar...så det så.

Ha en go dag

Kram

2009-04-19 @ 14:05:59
Postat av: Ingela

Jag är ledsen Ylva men det är FEL FEL FEL som Brasse säger. Kanske har nåt annat förslag, skam den som ger sig.

2009-04-20 @ 23:19:49
Postat av: Brorsan

Jag gissar på två saker som blir till en därför att en viss H gillar båda. Öl och Korv = ölkorv

Tyckte mig kunna ana en del av en korvbit där på bilden......

2009-04-21 @ 19:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0