Två månader kvar...



Lite tidigt att börja längta? Kanske, men de är ju lite av tjusningen också tycker jag.Tiden brukar gå så fort och de som känns långt bort i tiden idag är plötsligt här. Så brukar de ofta vara för mig iallafall. 
Den 2:a juni sticker jag, äldsta syrran och två solsugna brudar till och slappar en vecka.

           


Norida Beach, Kos     


          


          
             

______________________________________________________________



Sommar hemma i Sverige är också oslagbart när den är som bäst. Här är några bilder från förra sommaren och denna dag var helt underbar. Vi fick följa med min tvillingbror på en liten segeltur, hade aldrig gjort de förut och jag hoppas att de inte va den sista heller för det var fantastiskt. 



           

Förste och andrestyrman och två glada skeppsråttor. :)





Hoppilandkalle.




Nu håller vi tummarna på att vi får lika mycket sol i sommar
 som vi fått snö i vinter.



Ha de bra allasammans!

Ingela





                     

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag lääääängtar.

Jag måste bara sänka mitt glassintag så att jag får på mig bikinin....

Stora syster

2009-04-02 @ 23:06:34
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Lena V

Hej Ingela

Jag längtar också!!!

Känner mej redan piggare, det beror nog på dom härliga bilderna!

2009-04-03 @ 13:55:20
Postat av: Sussi

Men det ser ju för härligt ut!

Sol, vin och vatten eller hur var det?

Tingeling Sussi

2009-04-03 @ 20:03:06
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: molly

vaten är så sjönt och bada. tilomed malte jilar vaten ser det ut som

2009-04-05 @ 19:10:33
Postat av: Carina

Jag undrar.....när kommer nästa inlägg????

2009-04-05 @ 22:38:50
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Brorsan

Var så lugn Syster. Ingen risk att det var sista gången. Jag och Sebastian har redan börjat förbereda båtsäsongen. Vi har planer på att skaffa en ny och större båt (om ekonomin tillåter). Tills dess så har vi gamla Lucy kvar och ni är mer än välkomna på en tur. Då åker vi till Alnön och äter middag på Vindhem eller nåt annat ställe. Eller varför inte en tur till Brämön, men då blir det till at övernatta tror jag. Bara att välja och vraka.....

2009-04-06 @ 19:47:40
Postat av: H.M

Dit är det långt.... Du kommer hinna längta ihjäl dig. Kom ihåg att jag kommer hinna jävlas med dig fram till dess också..... =)

2009-04-06 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0