Ny profilbild och tävlingen fortsätter



Kom på en liten kul sak...tänkte uppdatera min profilbild med jämna mellanrum så man kan följa vårens framfart här på hörnet. Denna bild är dagsfärsk och är väl tänkt att ligga högst en vecka.



De är lite snö kvar som synes...

_____________________________________________

Över till min lilla tävling.

Nu gjorde Sussie intåg i den här kampen och gav lite klass på det hela. Hon kom med en superhet gissning. Nu blir det inga fler ledtrådar utan nu är det bara att tänka till och komma med nya förslag. Ring Ingvar om ni behöver tips från coachen, okej det är snudd på doping men i den här tävlingen är de flesta medel tillåtna.  :)

Kämpa på!

Ingela




Kommentarer
Postat av: Ylva

Ja så där ja, då var jag ur leken. Alla är ju inte stamgäster på Ikea. Jag fösrökte få tag på Ingvars telefon nummer men när jag slog på Ingvar på Hitta.se så fick sidan spatt...förstår inte...??

Lycka till ni andra shopomaner som säkert klurar ut gåtan.

Ylva

2009-04-23 @ 07:56:35
Postat av: Carina

Förvaringsboxen örjan...

Vad vinner jag för pris???

//Bigsister

2009-04-23 @ 21:18:58
URL: http://lillavran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0