Skärpning utlovas



Dags att skärpa till sig på en rad områden nu vill jag lova...
Här är några men listan är betydligt längre.


¤ Uppdatera bloggen oftare. (Tack syster för du påminde mig, hade nästan glömt att jag hade skaffat en, hi hi)

¤ Kliva upp när klockan ringer FÖRSTA gången. (Finns VM i snoozning så anmäl mig, inga andra gör sig besvär att ens ställa upp. Vinnaren är given!)

¤ Hålla hastigheten när jag kör bil. (Ingen böter än peppar peppar.)

¤ Ställa rätt sak på rätt plats i kylskåp och skåp. (H borde få pris som står ut med en slamsmaja som mig.)  


Ja ja, ingen är fullkomlig som jag säger här på hörnet. :)

Sen förra inlägget har allt haft sin gilla gång, inga större händelser av något slag men helgen var riktigt trevlig faktiskt. Vi hade utbildningsdag med mitt jobb med diverse aktiviteter. Mycket välplanerad och lyckad dag.

Måste få visa ett pris jag vann...

   

Visst är den fin?

Kan säga att det var inte en karaoketävling jag vann den på. :)


Nu ska det inte dröja en vecka till innan jag skriver nästa gång, det lovar jag.


Ha det gott så länge så hörs vi snart igen!

Ingela


Kommentarer
Postat av: Carina

Ja du syster...nog hade skärpningslistan kunnat göras bra mycket längre....men vad sjutton.

Du behöver inte vara felfri....du får åka med på planet till Grekland ändå.

Kram/Bigsister

2009-04-06 @ 22:38:27
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Eva

Kul att du hittade till mej och lämnade en rad så jag hitta dej med :)



vad fin vinst!



Kram från Eva

2009-04-07 @ 21:35:02
URL: http://cloudberrie.blogspot.com
Postat av: Sussi

Grattis till vinsten! Den var toppen fin.

Vad roligt med en lyckad utbildningsdag, sånt stärker en.

Strunt i listan, jag tror alla gillar dig för den du är.

Tingeling Sussi

2009-04-07 @ 23:10:54
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0