Glad Påsk



Vill önska alla en riktigt glad påsk.




Kan vi inte bestämma att vi bara gör roliga saker den här helgen och försöka låta bli att känna oss stressade över att det finns alldeles för mycke strykning i tvättstugan, rörigt i förråd och garderober mm.
Varför ska man alltid känna att nu måste jag passa på att göra de och de bara för att man är ledig någon dag extra?

Nä, skärpning... Passa på att åka och hälsa på någon ni inte besökt på länge i stället eller gör nåt skoj med nära och kära. Det är mer värt än något annat.
Det ska  iallafall jag försöka med. Ska göra en summering efter helgen och se hur bra jag lyckades.


Ha en fortsatt bra påskhelg.

Ingela





Kommentarer
Postat av: Sussi

Oj vad jag håller med dig! Det ska bli spännande med summeringen,jag kanske också skulle göra en sådan?

Tingeling Sussi

2009-04-11 @ 22:39:23
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Carina

Hjsan Svejsan!

Skit i alla måsten o göra trevliga saker låter som en super idè.

Tyckte jag kännde igen de små påskäggen....ligger likadana hos mig.

Kram/Bigsister

2009-04-12 @ 09:38:01
URL: http://lillavran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0