En hylla full av minnen


Förra sommaren när vi var på semester hittade jag en hylla  jag köpte bara för att den var så billig.
Hade då ingen aning om var jag skulle hänga den eller vad jag skulle ha i den, men den kändes rätt på nåt vis så jag slog till.
Nu hänger den i min hall och är fylld med minnen av alla de slag.






     
 

  • En klocka efter min mormor
  • Ett armband efter farmor
  • Ett hjärta fastsatt på en gren från vår bollpil som vi kapade ner eftersom den gjorde att vi ständigt hade solförmörkelse på vår tomt.
  • Ett hjärta fastsatt på nån typ stenplatta som jag hittade på en strand på Rhodos
  • Stenar från Kos

Nu är även denna dag ett minne blott och hur kul de än är som nybliven bloggare så måste man ge upp för dagen.
Två inlägg lyckades jag få till ikväll, hoppas min storasyster ger mig godkänt för de. :)



God natt o sov gott!

Ingela





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0