Denna vecka, längre än en vanlig vecka?


När jag tänker efter och använder lite enkel matematik så kommer denna vecka när den är slut, varit mycket längre än alla andra veckor. Iallafall i min värld. Hur då kan man undra...?
Svaret är enkelt, jag har ökat min vakentid BETYDLIGT dom här dagarna.

De är mycket som ska hinnas med och eftersom jag är ensam ( skoteråkaren fortsätter några dagar till att fiska, sola, åka skoter och sitta på utedass ) att utföra alla sysslor här hemma så blir timmen sen innan man kommer till sängen.
Eller vänta nu...kan de bero på nåt annat...kan de va för att jag börjat blogga och helt enkelt inte kan sluta för att de är så kul?
Nog analyserat om detta en sak är iallafall säker, det är roligare att blogga än att sitta på utedass. :)

Nu är de dags att gå och släcka den för dagen nyinköpta lampan och lägga sig.
De kommer en ny dag imorrn som redan startat.







Appropå att släcka...hörde en bisarr historia igår som jag inte tänker dra här.
Nån som hört den?





Kommentarer
Postat av: Ylva

Ja du, hur ska vi kunna veta om vi hört historien när du nu inte vill dra den här? Tycker visst du ska dra den! Urtjusig lampa, va kul med lite nytt i fönstret.

Jag kanske kommer och tittar på den i helgen om det passar....vi får se.

Hare gött / Ylva

2009-03-26 @ 06:36:02
Postat av: Carina

Snälla syster Yster...har du fått sömnstörningar...

Du skickade en kommentar till mig 01.58, är det normalt?

För övrigt börjar din blogg att arta sig riktigt bra.

Oh,du utedass är inget för oss eller hur?

Vi föredrar ju betydligt enklare semestrar...all inclusive. Kram Big sister.

2009-03-26 @ 08:38:44
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: lilla molly

håhåhå mamma bara köper och köper varje ledig dag.

2009-04-03 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0