Kan storasyster så kan lillasyster

    
Nu kunde heller inte jag hålla mig...blev tvungen att starta upp en blogg jag också.
Har ett ypperligt tillfälle att göra de nu när jag är skoteränka några dagar.
Detta är ju vad jag kan förstå lite beroendeframkallande o det rimmar lite illa med att vår dator är i sovrummet och sambon är  tangenttrycksallergiker eller vad jag nu ska ställa för diagnos på honom. :)


Jag och min tvillingbror hade födelsedag i lördags o jag vill passa på att tacka alla släktingar o vänner som uppvaktade oss.



Se så fina tulpaner jag fick av min sambo.
Den som är lite observant o kollar in vattennivån i vasen kan kanske räkna ut att dom såg inte lika alerta ut i morse.
Dom va visst riktigt törstiga dom rackarna. :)
Tur att dom repade på sig när dom fick lite vatten. ( Förlåt mina små tulipaner.)






Den här vackra orkidén fick jag från Postens bästa brevbärare.



Mer bilder på fina presenter jag fick kommer att komma i senare inlägg.
Måste gå och ta hand om mina två änglar nu som sitter i soffan o ropar på mamma.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Ingela

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej moster! Vad trevligt att du har skaffat en sån här blogg. Bäst att du länkar mamma så att hon inte blir sur......du vet ju kanske hur hon kan bli då...

2009-03-23 @ 19:10:55
Postat av: carina

Grattis till din blogg.

Ännu en sak som jag har lärt dig...

Jag har länkat dig.

Kram från Big sister

2009-03-23 @ 23:43:19
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Ingela

Tack så mycke storasyster, du lär mig nåt nytt lite då och då faktiskt.

Kram från lillasyster

2009-03-24 @ 07:08:11
Postat av: Ingela

Amanda, nu har jag länkat till mamma så nu är vi säker på att hennes humör håller sig stabilt ett tag. :) Och du...tack för jättegott fika igår kväll.

Moster

2009-03-24 @ 07:13:13
Postat av: Brorsan

Grattis til bloggen syrran. Ska bli kul att läsa den. Jag är ju oftare ute på internet än hemma hos dig eller Carina, så nu kommer ni att vara lite närmare trots allt.

2009-03-28 @ 15:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0