Tapetmani!

Är bara att inse att jag är helt galen i tapeter.
De finns så himla mycke kul man kan göra av dom.
Det går bara inte att gå förbi en färghandel utan att gå in och kika.
De kan ju faktiskt finnas nån överbliven rulle som man kan ha nytta av.
Jobbar själv i en färghandel men får tydligen inte nog ändå.

Denna episod är ett tydligt bevis på de...

Plats: Rättvik
När: Under vår semester sommaren 2008
Händelseförlopp: Vi hade stannat på en mack för att tanka då jag till min stora förtjusning fick syn på en färgaffär.


Jag:    -Jag måste gå in en snabb sväng här o kolla lite.

Sambon:    -Men herregud, du har ju semester!

Jag:    -Jaha, och?? Det går fort, jag är snart tillbaka.

Barnen:   - Men mamma, ååååh!


Resultat:  En jätteläcker tapetrulle till ett riktigt rövarpris.
( Ett stort tack till mina kunder som lärt mig dom rätta prutfraserna)


   
 
Den omtalade "Rättviksrullen" är den i mitten. :)



Men oj vad klockan blivit mycke...måste sova för att orka upp imorrn.

SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: molly.

Men mamma du är ju beroende av tapeter ju. Och du

bara gör om och om som våra snäla snäla besökande

ser när de komer på besök. :)

2009-03-24 @ 07:29:56
Postat av: carina

Du arbetar verkligen med designen i alla lägen...natt som dag.

Kram Big sister

2009-03-24 @ 09:38:32
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag gjort reklam för dig på min blogg....dina besökare kommer att öka med ca 300%.

Varsågod, "brunettpinglan".

Kram/ bigsister

2009-03-24 @ 16:23:43
Postat av: Ylva

Jaha sådär ja. Nu har hon äntligen hittat ett sätt att koppla av på.....

Kul kul!!

2009-03-24 @ 17:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0