Bloggfötter



Våt uteplats är i behov av en liten makeover för att se lite gladare ut. Lite grejer med färg skulle förhöja det hela väsentligt. Funderar på plastmattan LAVARÖ från IKEA.



Sitter och kollar runt på olika bloggar och söker lite tips och inspiration. 
Så här ser det ut nu...



Nu ska jag bara fundera ut hur jag vill ha det och handla lite "lull lull" och "bling bling" och försöka pimpa upp det hela. :)
Fortsättning följer alltså...det ska i sinom tid komma en EFTER bild.

Ska bara kika runt en stund till men inte lika länge som föregående natt. Då satt jag uppe så himla länge så jag fick BLOGGFÖTTER!!!
Vet ni inte va det är? Kanske jag är ensam om denna åkomma. Hur som helst så kommer symptomen just när man lagt sig och ska försöka sova...då upptäcker man att man är alldeles ISKALL om fötterna. Då finns det bara ett att göra och det fick jag göra igår...



Kliva upp och ta på mig mina mysiga sockar och strax därefter somnade jag gott.

För några år sedan drabbades jag också ibland av en lite udda åkomma som min sambo kallade Tetrisarsel men det är en annan historia. :)

Ha det så nice mina vänner!

Ingela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0