Oj då, jag hade ju en blogg också...


Här kommer lite rosor till er som fortfarande gör er besväret i att besöka min blogg. Har ju haft ett rätt stort blogguppehåll om man säger så...



Det är väl ingen idé att försöka ge sig på några ursäkter varför, man har väl legat på latsidan helt enkelt. Ungefär så här tillbakalutad och förslappad som min hårige bortskämde bror Nicke...



Men inget ont som inte har nåt gott med sig...har ju fått en award eller vad jag ska säga av min kära syster.
Denna kommentar går inte av för hackor...=)


Grattis ...du har just vunnit tävlingen som sveriges mest passiva bloggare.
Vinsten hämtas ut på hotel Noreda beach...only adults.
Bigsister


Jag tackar och bugar och ser fram emot priset. Det är ju inte så ruskigt långt kvar till den stora prisutdelningscermonin faktiskt så därför ska jag fresta med lite bilder...

     



Tro om vi får samma rum i år? 

...o blommar de lika grannt som förra året?

   

 

Om 23 dagar har vi svaren.

__________________________________________________


 Och till alla er som fortfarande har nåt förtroende kvar för mig som bloggare så ska jag säga att de ska nu inte dröja lika länge till nästa inlägg.
Har ju fått en utmaning från Sussie som jag tänkte anta och ska även fota lite på klockan som svärgubben gjort åt oss. Och sen pågår det en utlottning på syrrans blogg som jag tänker länka till men nu måste jag förbereda lite inför morgondagen.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla bloggvänner (om jag nu har några kvar...).

Ingela





Kommentarer
Postat av: carina

Kul att se att du inte har glömt var tangenterna ligger.

Ha en bra sag/Bigsister

2009-05-11 @ 06:52:12
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ha en bra sag säger mamma, verkar som att hon inte kan stava.

Menar du verkligen att du har en bortskämd bror? ;)

2009-05-11 @ 21:22:47
Postat av: Ville

Nu har jag hittat hit :)

Kram Ville

2009-05-11 @ 21:26:54
URL: http://victoriandersson.blogspot.com/
Postat av: Sussi

Välkommen åter! Kul att du antar utmaningen... Och jag väntar med spänning på klock fotona! Vad härligt att nedräkningen inför resan har börjat, åh vad jag skulle vilja följa med...

Tingeling Sussi

2009-05-12 @ 23:44:28
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Ylva

Rackarns du lever ju! Trevligt trevligt. Jag trodde Nicke var ett smeknamn på din tvåbente bror och funderade...vadå han är väll inte speciellt hårig..

men sen såg jag ju vilken bror du menade.

Ha en trevlig afton

Ylva

2009-05-16 @ 13:45:53
Postat av: Anonym

Jag visste inte att jag hade en bror! Men årig var han minsann. Trevligt....

2009-07-01 @ 17:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0