Tavelutmaningen



Fick för en tid sen en utmaning att knäppa kort på tre tavlor på tre olika sätt. Har inte alls många tavlor men tillräckligt många för att ro i land denna roliga uppgift.

Nummer ett:



    

Hänger i mitt kök och är köpt på varuhusenas varuhus, alla karlars skräckställe och tjejernas paradis med stort P...Ni kan säkert svaret, just de...GEKÅS i Ullared.

Nummer två:



   

Denna finns också i mitt kök och den köpte jag på SILVAN ( kanske inte ett ställe där man köper tavlor direkt men jag hittade denna och tyckte den skulle passa i mitt kök). Gillar den slitna ramen.

Nummer tre:



   

Sökte en långsmal tavla att sätta ovanför soffan och fann denna på BOOM. Den ska väl egentligen sitta lodrätt men det struntar jag i. :)


Bollar denna utmaning vidare till de som vill anta den och säg då till så kan jag gå in ock kika på era tavlor.


Ha de gott!

Ingela




Kommentarer
Postat av: Sussi

Snyggt jobbat!!!

Kul att du hittat till bloggen igen! Nu kanske med tätare inlägg?

Tingeling Sussi

2009-05-22 @ 00:25:41
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Amanda

Varför var du inte med på mammas tävling Ingela?

2009-05-23 @ 00:12:53
Postat av: Ingela

Varför jag inte va med på min systers tävling beror väl på att jag va lite dålig på att göra blogginlägg just då och därför blev de liksom inte av tyvärr. Och sen tycker jag att hon kan väl sy ett sånt där hjärta till sin lillasyster ändå och gav därmed de övriga större vinstchans. :)

2009-05-23 @ 00:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0